Welke software (tools) heb je nodig als beginnend ZZP-er?
Er komt ongelofelijk veel op je af als je start als zelfstandig professional. Of je nu coach, trainer, adviseur of virtual assistent bent, dat maakt niet zo veel uit.
Je moet zelf je klanten zien te vinden. En als je die gevonden hebt, is ook de hele financiële administratie voor jou. Het liefst wil je natuurlijk je beroep, je vak uitoefenen. Maar al het andere hoort er ook bij.
Uitbesteden? Of toch zelf doen?
Het lijkt ideaal om alles uit te besteden wat niet jouw vak is.
Maar dat valt niet mee of je hebt er de middelen niet voor.
Dus ga je er zelf voor.
Maar de opties zijn eindeloos.
Overal is een enorme keus uit tools. Welke kies je voor e-mailmarketing, boekhouding, social media posts plannen, ontwerpen van je eigen afbeeldingen of werkboeken, enzovoort.
Welke software past het beste bij jouw bedrijf?
En als je dat gevonden hebt? Hoe werkt het dan precies, welke knopjes dienen waarvoor?
Je kan je helemaal verliezen op Google en op Youtube, maar je kan ook kiezen voor een abonnement op howtohotspot.
Korte, Nederlandstalige, stap voor stap uitlegvideo’s voor vrijwel elke tool. En als je niet weet welke je moet kiezen? Dan krijg je daar hulp bij.