e-Mailmarketing

e-mailmarketing strategie

Een goede e-mailmarketing strategie helpt om e-mailmarketing naar een hoger niveau te tillen. E-mailmarketing is het versturen van een e-mail naar een ontvanger met als doel om een boodschap over te brengen. Het is een vorm van direct marketing, waarbij je als bedrijf of organisatie e-mails verstuurt naar (potentiële) klanten. Hierin staan nieuwtjes, tips, aanbiedingen, …

Wat is e-mailmarketing? | Het belang van een goede e-mailmarketingstrategie!  Lees meer »

mailblue

Wil je je onderneming verder uitbreiden? Of sta je net in de startblokken en wil je het graag in één keer goed doen? Dan is het van belang dat je je verdiept in e-mailmarketing. Dit is een laagdrempelige, maar erg effectieve manier om klanten aan je te binden en het contact met hen te onderhouden. …

Het belang van e-mailmarketing Lees meer »

active campaign training

Misschien pas je het al jaren toe in je eigen onderneming en misschien heb je er nog nooit van gehoord. E-mailmarketing is een vorm van direct marketing, waarbij e-mails worden ingezet om informatie of nieuws naar de doelgroep te sturen. Dit kunnen klanten zijn, maar ook potentiële klanten. Het is een manier om mensen aan …

E-mailmarketing? Wat, waarom en hoe? Lees meer »

blog 8 beste e-mailmarketing

Zoek je naar nieuwe manieren om jouw business verder te laten groeien? Dan is het kiezen van een e-mail marketingstrategie een goede keuze! Volgens veel onderzoeken ligt het rendement van een gedegen email marketingstrategie op zo’n 3200%. Ook wordt e-mailmarketing gezien als de beste manier om klanten vast te houden. 45% van alle consumenten ontvangt …

De 8 beste e-mail marketingtools om jouw business te laten groeien in 2021 Lees meer »

review 2021 ActiveCampaign nog de beste e-mailmarketing tool

Twijfel je of ActiveCampaign nog steeds de beste e-mailmarketing tool is in 2021 en of je die moet aanschaffen of toch (nog) niet?  Lees dit review artikel en ontdek of het voor jou als blogger, webshopeigenaar, coach, trainer en andere ZZP-ers, de beste tool is om je emailmarketing op te zetten. Ontdek in dit review …

[Review] Active Campaign ook de beste e-mailmarketing tool in 2021? Lees meer »

Een sign-up of aanmeldformulier is een scherm of een box op een webpagina met een paar veldjes waar bezoekers van de pagina hun gegevens kunnen achterlaten. Via een aanmeldformulier werven ondernemers contacten voor hun e-maillijst. In de meeste gevallen geven contacten hun gegevens in ruil voor een gratis masterclass, webinar of ebook.

E-mailmarketing draait om contact onderhouden met klanten of prospects. Dit werkt beter als de e-mails persoonlijk lijken te zijn, ook al worden ze in bulk aan verschillende mensen verstuurd. Dit kan door middel van codes die je in een mail plaatst. Afhankelijk van het emailmarketingsysteem kan je meer of minder personaliseren.

Automation of automatiseringen in e-mailmarketingsoftware biedt de mogelijkheid om geautomatiseerde series van e-mailberichten te versturen. Afhankelijk van de specifieke software zijn de mogelijkheden meer of minder uitgebreid. Een automation start altijd met een trigger en bestaat uit één of meer e-mails.

E-mailmarketing is een vorm van marketing waarbij een ondernemer klanten contact onderhoudt met en klanten informeert over updates en producten via e-mail. Hiervoor worden speciale software programma’s gebruikt, e-mailmarketing tools. E-mailmarketing is nog steeds een heel effectieve vorm van marketing, omdat een lijst met contacten direct benaderd kan worden. Ondernemers kunnen met e-mailmarketing heel gericht …

Wat is e-mailmarketing? Lees meer »

image-verhoog-open-klik-ratio-e-mails-slimme-methode

Ken je het spelletje Ezeltje Prik? En wat heeft het te maken met open- en doorklikratio’s? Je hebt het als kind vast wel eens gespeeld. De bedoeling is om met blinddoek de staart van de ezel op de juiste plek te prikken. Met enige aanmoediging kom je een eind in de richting, maar helemaal precies …

Hoe verhoog je de open- en doorklikratio’s van je e-mails? Lees meer »

thumbnail interview Auke Roelevink

Een sympathieke Fries die techniek en een topniveau klantenservice weet te combineren. Websites en e-mailmarketing vormen de basis van zijn bedrijf, Sitesmid. In dit interview deelt Auke waarom hij zijn bedrijf begonnen is, waarom hij blij wordt als zijn klanten mooie resultaten behalen, welke tools hij inzet en waar hij energie van krijgt in zijn …

Interview Auke Roelevink Sitesmid Lees meer »

image blog 17 tips om te zorgen dat je e-mails aankomen

[Update jan 2021] Jouw e-mails in de inbox van jouw contacten! Dat is belangrijk voor het succes van je e-mailmarketing. Als ondernemer, VA, coach, trainer, adviseur, wil je jouw contacten graag voorzien van waardevolle content en je aanbod delen. Je doet je uiterste best om een boeiende, waardevolle email samen te stellen.  Dan wil je …

E-mailmarketing: 17 Tips om te zorgen dat je e-mails aankomen Lees meer »

geen gratis MailChimp meer?

Nogal drastisch, zo zou je de laatste aanpassingen in Mailchimp kunnen noemen. Zeker voor mij, want nu kan ik al mijn Mailchimp video’s weer opnieuw opnemen. Het lijkt alsof het Free plan echt geen zin meer heeft. Maar het goede nieuws is: dat klopt niet. Je kan prima met Mailchimp blijven (en ook gaan) werken, …

Hoe zet ik meerdere Mailchimp lijsten om naar 1 audience? Lees meer »